Ben jij klaar voor een nieuwe uitdaging?
Officemanager met passie voor cijfers
Ben jij een gedreven organisatietalent? Word jij warm van cijfers? Bij Colemont Haarden hebben we een boeiende kans voor jou als Office Manager!
Jouw uitdaging
Als Office Manager ondersteun je de directie met allerhande administratieve taken:
- Je verzorgt telefonische contacten met leveranciers, vraagt prijzen op en regelt aankopen
- Je werkt nauw samen met het verkoop- en marketingteam
- Je ondersteunt bij het bewaken van marges
- Je genereert rapporteringen om onze activiteiten te monitoren
- Je beheert mee de contracten en controleert binnenkomende facturen
Jouw talenten
- Je bent een administratieve duizendpoot die snel kan schakelen
- Je bent een vlotte communicator, zowel mondeling als schriftelijk
- Je kan vlot werken met Microsoft Office
- Je bent integer en hebt een sterk cijfermatig inzicht
Ons aanbod
- Een carrièrepad vol verantwoordelijkheid, vertrouwen en ontwikkelingsmogelijkheden
- Een familiebedrijf met een warme sfeer en leuk team
- Een competitief salaris
- Een vast contract in fulltime of 4/5e dienstverband
- Een vast contract in fulltime of 4/5e dienstverband
Solliciteer hier
Ben je geboeid en wil je ons team graag administratief ondersteunen?
Sales Support medewerker
Ben jij een communicatief talent? Word jij warm van klantencontacten? Bij Colemont Haarden hebben we een boeiende kans voor jou als Sales Support!
Jouw uitdaging
Als Sales Support-medewerker ben je dé spil tussen onze klanten, het Salesteam en de administratieve processen:
- Jij bent het eerste aanspreekpunt voor onze klanten; je staat paraat om al hun vragen, zowel telefonisch als per e-mail, professioneel en optimaal te beantwoorden
- Je werkt nauw samen met het verkoop- en marketingteam
- Je ondersteunt o.a. bij het opstellen van offertes, het verwerken van de bestellingen en het bijhouden van klantgegevens
- Je genereert rapporteringen om onze verkoopactiviteiten te monitoren
- Je houdt mee toezicht op een goed voorraadbeheer
Jouw talenten
- Zowel de Nederlandse als de Franse taal heb je perfect onder de knie
- Je bent een sterke communicator, zowel mondeling als schriftelijk
- Je bent een geboren organisator
- Je hebt een goede praktische kennis van Microsoft Office
- Kennis van CRM-systemen of andere relevante software voor gegevensinvoer en rapportage is mooi meegenomen
Ons aanbod
- Een commercieel carrièrepad vol verantwoordelijkheid, vertrouwen en ontwikkelingsmogelijkheden
- Een familiebedrijf met een warme sfeer en leuk team
- Een competitief salaris
- Een vast contract in fulltime of 4/5e dienstverband
Solliciteer hier
Ben je geboeid en wil je ons salesteam graag administratief ondersteunen?
Account Manager
Ben jij een gedreven professional met ervaring in het beheren van klantrelaties en het stimuleren van verkoopactiviteiten? Bij Colemont Haarden hebben we een boeiende kans voor jou als ‘Account Manager’ in België. Sluit je aan bij ons groeiende familiebedrijf en draag bij aan ons succesverhaal!
Wat houdt de functie in?
Als Account Manager ben je verantwoordelijk voor:
- Klantrelatiebeheer: Je onderhoudt sterke relaties met bestaande klanten door regelmatig contact, begrip van hun behoeften en het bieden van oplossingen die aansluiten bij hun doelstellingen.
- Verkoopactiviteiten: Je identificeert en benut verkoopkansen, stelt verkoopplannen op en behaalt gestelde verkoopdoelen.
- Nieuwe klanten werven: Actief zoeken naar nieuwe zakelijke kansen en potentiële klanten benaderen om nieuwe accounts binnen te halen.
- Kennis van producten/diensten: Je hebt grondige kennis van onze aangeboden producten en diensten om klanten adequaat te adviseren en te helpen bij het nemen van weloverwogen beslissingen.
- Onderhandelingsvaardigheden: Je beschikt over sterke onderhandelingsvaardigheden om deals te sluiten, prijsonderhandelingen te voeren en contracten af te sluiten die gunstig zijn voor zowel het bedrijf als de klant.
- Rapportage en analyse: Bijhouden van verkoopactiviteiten, maken van rapporten en analyses om prestaties te evalueren en strategieën aan te passen voor betere resultaten.
- Samenwerking met interne teams: Effectief samenwerken met marketing-, klantenservice- en productontwikkelingsteams om aan de behoeften van klanten te voldoen en te anticiperen op marktverwachtingen.
- Marktonderzoek: Op de hoogte blijven van markttrends, concurrentieanalyse uitvoeren en relevante marktinformatie verzamelen om verkoopstrategieën te informeren.
Wat vragen we van jou?
- Uitstekende communicatievaardigheden: Zowel mondeling als schriftelijk in het Nederlands en Frans om effectief te communiceren met klanten en interne teams.
- Klantgerichtheid: Je begrijpt klantbehoeften en kunt oplossingen bieden die hun verwachtingen overtreffen.
- Resultaatgericht: Gedreven en zelfgemotiveerd, gericht op het behalen van meetbare resultaten.
Wat bieden wij?
We zijn een groeiend familiebedrijf met een hart voor mensen. Als onderdeel van ons team kun je genieten van:
- Een competitief salaris met bonusmogelijkheden.
- Een familiebedrijf met een warme sfeer.
- Een bedrijfswagen
- Een leuk team van gemotiveerde medewerkers.
Bij ons krijg je de vrijheid en de nodige middelen om een afdeling naar eigen inzicht vorm te geven en verder uit te bouwen. Je hebt inspraak in beslissingen en ontvangt de ondersteuning die je nodig hebt om positieve verandering teweeg te brengen.
Solliciteer hier
Ben je enthousiast en zie je jezelf als een waardevolle aanvulling op ons salesteam? Laat hier van je horen!